Spausdinti

 

Dr. Gerda Ana Melnik-Leroy

Padalinys Kognityvinių skaičiavimų grupė
Pareigos: mokslo darbuotoja, vyriausioji mokslo darbuotoja

Dirba: Akademijos g. 4, 221 kab. Vilnius
Telefonas (8~5) 210 9730
Elektroninis paštas

 

 

Mokslinė kvalifikacija

2019-2021 m. podoktorantūros stažuotė VU DMSTI.

2019 m. liepos 19d. suteiktas Kognityvinių mokslų daktaro diplomas

2016-2019 m. doktorantūra Laboratory of Cognitive Science and Psycholinguistics, Ecole Normale Superieure, Paryžiuje, Prancūzijoje.

2014-2016 m. magistrantūros studijos Master of Cognitive Science (kognityvinės psichologijos specialybė), Ecole Normale Superieure, Paryžiuje, Prancūzijoje

2014-2016 m. magistrantūros studijos ENS graduate degree (research-oriented master’s degree), Ecole Normale Superieure, Paryžiuje, Prancūzijoje

 

Moksline produkcija

Publikacijos su VU DMSTI ir MII prieskyra

Publikacijų sąrašas:

Melnik-Leroy, G. A., Dzemyda, G. (2021). How to Influence the Results of MCDM?—Evidence of the Impact of Cognitive Biases. Mathematics 9(121). https://doi.org/10.3390/math9020121

Melnik-Leroy, G. A, Turnbull, R., Peperkamp, S. (2021). On the relationship between perception and production of L2 sounds: Evidence from Anglophones’ processing of the French /u/–/y/ contrast. Second Language Research, 1–25. https://doi.org/10.1177/0267658320988061

Melnik, G. A., Peperkamp, S. (2021). High-Variability Phonetic Training enhances second language lexical processing: evidence from online training of French learners of English. Bilingualism Language and Cognition, 1–10. https://doi.org/10.1017/S1366728920000644

Melnik, G. A, Peperkamp, Sh. (2019). Perceptual deletion and asymmetric lexical access in second language learners. Journal of the Acoustic Society of America, 145(1), EL13 – EL18. doi: 10.1121/1.5085648

• Di Liberto, G. M., Wong, D.E., Melnik. G. A., de Cheveigné, A. (2019). Low-frequency cortical responses to natural speech reflect probabilistic phonotactics. NeuroImage, 196, 237-247. doi: 10.1016/j.neuroimage.2019.04.037

Melnik, G. A., Peperkamp, S. (2019). Online Phonetic Training Improves L2 Word Recognition, Proceedings of the Annual Conference of the Cognitive Science Society, 809 – 814. ISBN 0-9911967-7-5.

• Melnikienė D., Kalvelytė, J., Melnik G. A. (2018). L’information encyclopédique dans les dictionnaires de langue, Les Cahiers du dictionnaire, 10, 253-258. doi: 10.15122/isbn.978-2-406-08789-2

Melnik, G. A. (2016). The phonological illusion: the quality and number of epenthetic vowels. Verbum, 7, 144-149, VU leidykla. https://doi.org/10.15388/Verb.2016.7.10292